22.03.2016 року директором школи і працівниками районних органів внутрішніх справ був проведений урок військово-патріотичного спрямування на якому учні школи ознайомилися з роботою працівників поліції,було проведено профорієнтацію щодо навчання у закладах в яких готують спеціалістів для роботи в поліції.Під час проведення заняття учні мали змогу ознайомитися зі стрілецькою зброєю,обладнаням для спецзахисту,а також був проведений змістовний інструктаж як поводитися у надзвичайних ситуаціях.Учні ставили ряд цікавих запитань на які отримали змістовні відповіді.Дирекція школи подякувала за змістовно проведене теоретично-практичне заняття.
Мета: роз’яснення учням соціальної значимості, та ролі української повстанської армії для розвитку суспільства і кожної людини зокрема; виховання у школярів відповідального та бережливого ставлення до вояків УПА. Завдання: зацікавити учнів різними аспектами життя і діяльності армії УПА; поглибити знання про УПА та їх роль у другій світовій війні. Обладнання: вирізки з газет про УПА, та плакати на дану тему намальовані учнями
Всі права на даний матеріал належать вчителю фізики Лановецької ЗОШ №1 Семенишиній Г.М.
Виховна робота | Переглядів:2822 | Завантажень:786 | Додав:5Sasha5 | Дата:14.12.2012
У 313 році у вірменському місті Севастії під командуванням ревного язичника Агриколая були сорок хоробрих воїнів-християн. Коли воїни відмовилися принести жертву язичницьким богам, Агриколай наказав кинути їх у в'язницю. Воїни старанно молились й одного разу вночі почули глас: «Той, хто претерпів до кінця, врятований буде». Численні погрози і лестощі не змусили воїнів відректися від Христа.
До складу архіву входить також презентація з даної теми.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.
Мета: розширити знання учнів з математики, сприяти зацікавленню учнів у поглибленому вивченні математики, розвиткові інтелектуальних та творчих здібностей, розширенню кругозору Обладнання. Комп’ютерна презентація з умовами задач та динамічними інтерпретаціями їх розв’язання. Правила змагання. У грі беруть участь дві команди, по 5 учнів у кожній. Гра відбувається в 5 турів. Кожного разу команда отримує картку із завданнями в тестовій формі і вказує варіант відповіді на кожне запитання. Через 5 хв. картку слід здати журі для оцінювання. За кожну правильну відповідь команда отримує 3 бали, а за кожну неправильну відповідь знімається 1 бал, якщо варіантів не подано, то за завдання не нараховуються бали.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.
Мета: розширити знання учнів з математики, сприяти зацікавленню учнів у поглибленому вивченні математики, розвиткові інтелектуальних та творчих здібностей, розширенню кругозору Обладнання. Комп’ютерна презентація з умовами задач та динамічними інтерпретаціями їх розв’язання. Правила змагання. У грі беруть участь дві команди, по 5 учнів у кожній. Гра відбувається в 5 турів. Кожного разу команда отримує картку із завданнями в тестовій формі і вказує варіант відповіді на кожне запитання. Через 5 хв. картку слід здати журі для оцінювання. За кожну правильну відповідь команда отримує 3 бали, а за кожну неправильну відповідь знімається 1 бал, якщо варіантів не подано, то за завдання не нараховуються бали.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.
Тема: Розв’язування вправ. Підготовка до тематичного оцінювання Мета: Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів з теми: «Додавання і віднімання натуральних чисел. Кути.» Розвиток уяви. Виховання вміння працювати самостійно. Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. План уроку. 1. Перевірка домашнього завдання. 2. Актуалізація опорних знань учнів. 3. Розв’язування вправ. 4. Підсумок уроку. 5. Домашнє завдання.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.
Тема: Комп’ютерні презентації. Їх призначення, види, програми для створення комп’ютерних презентацій. Середовище Microsoft PowerPoint. Мета: • навчальна:ознайомити учнів з поняттям презентації, комп’ютерної презентації, розповісти про види та способи застосування презентацій, основні структурні одиниці презентацій, способи створення та демонстрації презентацій. • розвивальна:розвивати логічне мислення (під час складання алгоритму створення презентації), уважність, творчу уяву, зорово-моторну координацію та образне мислення (під час візуального оформлення проекту); • виховна:виховувати інтерес до предмета засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час створення найпростіших комп’ютерних презентацій; розвивати естетичні смаки при створенні комп’ютерних презентацій, навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації. Обладнання: програма Power Point, навчальні презентації, розроблені вчителем. Тип уроку: урок вивчення нового навчального матеріалу.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.
Тема: Підсумковий урок з теми «Інформація. Інформаційні процеси» Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями знання матеріалу; навчити вилучати з поданого найважливіший матеріал; розвивати логічне мислення; виховувати культуру мовлення. Тип уроку: урок-гра. Обладнання: запитання і завдання для учнів.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики та математики Лановецької ЗОШ №1 Козирі В.Р.