5-А клас
1. 16.03
Люїс Керрол,, Аліса в Країні Див.’’ Творча історія книги, її зв'язок з біографією письменника.
Д.З. Усно опрацювати статтю підручника, подивитись фільм ,,Аліса в Країні Див’’.
В зошиті скласти план статті підручника.
2.19.03
Образ Аліси, світ її уяви.
Д.З. Усна характеристика образу Аліси (план є в зошитах).В зошиті виконати вправу ,, Сонечко’’ до образу Аліси.
3.23.03
Захопливі пригоди Аліси.
Д.З. Усна розповідь про пригоди Аліси.
4. 26.03
Персонажі, які оточують Алісу.
Д.З. Усна характеристика персонажів твору. В зошит виписати в одну колонку позитивних героїв, а в іншу – негативних героїв.
5. 30.03
Особливості художньої мови твору. Порівняти мову літературних героїв.
Д.З.В зошиті намалювати ілюстрацію до твору,, Аліса в Країні Див’’.
6. 02.04
Марина Іванівна Цвєтаєва,, Книга в червоній палітурці. ’’Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші.
Д.З. Усно опрацювати статтю підручника. В зошиті підготувати короткі повідомлення про Шумана, Кюї, Діогена- (один на вибір).
6 – А клас
1.16.03
Роберт Бернс,, Моє серце в верховині…’’.Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять. Повторити визначення антитеза.
2.19.03
Генрі Лонгфелло,, Пісня про Гайавату”. Елементи фольклору у творі.
Д.З. Ознайомитися з матеріалами підручника. Виразне читання твору.
3. 23.03
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Д.З. Вивчити напам’ять уривок з твору від слів,, Діти, слухайте уважно…” до,, І живіть віки братами.”
4. 26.03
Джанні Родарі,, Листівки з видами міст”. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Д.З. Ознайомитися зі статтею підручника. Скласти план твору ,,Листівки з видами міст.”
5. 30.03
Позакласне читання
Даніель Дефо,, Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо.”
Д.З. Подивитись фільм. Уміти переказувати.
6. 02.04
Рей Дуглас Бредбері,, Усмішка”. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні,, Усмішка”.
Д.З. Виразно читати і вміти переказувати твір. У зошиті скласти план переказу.
6 – Б клас
1. 18.03
Роберт Бернс,, Моє серце в верховині…’’.Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять. Повторити визначення антитеза.
2. 19.03
Генрі Лонгфелло,, Пісня про Гайавату”. Елементи фольклору у творі.
Д.З. Ознайомитися з матеріалами підручника. Виразне читання твору.
3. 25.03
Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Д.З. Вивчити напам’ять уривок з твору від слів,, Діти, слухайте уважно…” до,, І живіть віки братами.”
4. 26.03
Джанні Родарі,, Листівки з видами міст”. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Д.З. Ознайомитися зі статтею підручника. Скласти план твору ,,Листівки з видами міст.”
5. 01.04
Позакласне читання
Даніель Дефо,, Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо.”
Д.З. Подивитись фільм. Уміти переказувати.
6. 02.04
Рей Дуглас Бредбері,, Усмішка”. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні,, Усмішка”.
Д.З. Виразно читати і вміти переказувати твір. У зошиті скласти план переказу.
6 – В клас
1. 16.03
Роберт Бернс,, Моє серце в верховині…’’.Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять. Повторити визначення антитеза.
2. 20.03
Генрі Лонгфелло,, Пісня про Гайавату”. Елементи фольклору у творі.
Д.З. Ознайомитися з матеріалами підручника. Виразне читання твору.
3. 23.03
Образ Гайавати.Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Д.З. Вивчити напам’ять уривок з твору від слів,, Діти, слухайте уважно…” до,, І живіть віки братами.”
4. 27.03
Джанні Родарі,, Листівки з видами міст”. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Д.З. Ознайомитися зі статтею підручника. Скласти план твору ,,Листівки з видами міст.”
5. 30.03
Позакласне читання
Даніель Дефо,, Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо.”
Д.З. Подивитись фільм. Уміти переказувати.
6. 03.04
Рей Дуглас Бредбері,, Усмішка”. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні,, Усмішка”.
Д.З. Виразно читати і вміти переказувати твір. У зошиті скласти план переказу.
7 – Б клас
1. 17.03
Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні,, Пістрява стрічка.”
Д.З. Усна характеристика образу Шерлока Холмса. В зошиті створити,, асоціативний кущ” до образу.
2. 20.03
Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні,, Спілка рудих”.
Д.З. Прочитати та вміти переказувати оповідання,, Спілка рудих.”
3. 24.03
Сутність дедуктивного методу Холмса. Доктор Ватсон як оповідач.
Д.З. Усна характеристика образу доктора Ватсона. В зошиті створити сенкан до образу Холмса.
4. 27.03
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.О.Генрі,, Дари волхвів.”
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Прочитати,, Дари волхвів”.В зошит записати план твору.
5. 31.03
Новела,, Останній листок” – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Образ Бермана.
Д.З. Прочитати твір та переказувати близько до тексту.
6. 03.04
Герберт Джордж Уеллс,, Чарівна крамниця”.Точка зору дорослого і дитини в новелі.
Д.З. Читати та переказувати текст твору. В зошити записати план переказу твору.
8 – А клас
1. 18.03
Бароко як доба і художній напрям в літературі і мистецтві.
Д.З. Створити презентацію на тему :,, Видатні представники європейського бароко.”
2. 20.03
Джон Донн.Сонети.19 сонет. Напруга почуттів ліричного героя. Символіка.
Д.З. Виразне читання 19 сонету.
3. 25.03
Класицизм. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Виписати в зошит характерні ознаки класицизму.
4. 27.03
Мольєр,, Міщанин – шляхтич”. Історія створення комедії.
Д.З. Прочитати комедію,, Міщанин – шляхтич” та вміти передати зміст. В зошитах записати що таке комедія (визначення зі словника ).
5. 01.04
Тематика і проблематика комедії,, Міщанин – шляхтич.”
Д.З. Опрацювати статтю підручника. В зошит виписати цитати для характеристики образу пана Журдена. Характеризувати образ пана Журдена.
6. 03.04
Основні образи комедії. Засоби комічного.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Повторити значення термінів – сатира, гумор, іронія, антитеза.
8 – Б клас
1. 17.03
Бароко як доба і художній напрям в літературі і мистецтві.
Д.З. Створити презентацію на тему :,, Видатні представники європейського бароко.”
2. 18.03
Джон Донн.Сонети.19 сонет. Напруга почуттів ліричного героя. Символіка.
Д.З. Виразне читання 19 сонету.
3. 24.03
Класицизм. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Виписати в зошит характерні ознаки класицизму.
4. 25.03
Мольєр,, Міщанин – шляхтич”. Історія створення комедії.
Д.З. Прочитати комедію,, Міщанин – шляхтич” та вміти передати зміст. В зошитах записати що таке комедія (визначення зі словника ).
5. 31.03
Тематика і проблематика комедії,, Міщанин – шляхтич.”
Д.З. Опрацювати статтю підручника. В зошит виписати цитати для характеристики образу пана Журдена.Характеризувати образ пана Журдена.
6. 01.04
Основні образи комедії. Засоби комічного.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Повторити значення термінів – сатира, гумор, іронія, антитеза.
8 – В клас
1. 17.03
Бароко як доба і художній напрям в літературі і мистецтві.
Д.З. Створити презентацію на тему :,, Видатні представники європейського бароко.”
2. 18.03
Джон Донн.Сонети.19 сонет. Напруга почуттів ліричного героя. Символіка.
Д.З. Виразне читання 19 сонету.
3. 24.03
Класицизм. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Виписати в зошит характерні ознаки класицизму.
4. 25.03
Мольєр,, Міщанин – шляхтич”. Історія створення комедії.
Д.З. Прочитати комедію,, Міщанин – шляхтич” та вміти передати зміст. В зошитах записати що таке комедія (визначення зі словника ).
5. 31.03
Тематика і проблематика комедії,, Міщанин – шляхтич.”
Д.З. Опрацювати статтю підручника. В зошит виписати цитати для характеристики образу пана Журдена. Характеризувати образ пана Журдена.
6. 01.04
Основні образи комедії. Засоби комічного.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Повторити значення термінів – сатира, гумор, іронія, антитеза.
9 –А клас
1. 17.03
Особливості сюжету і композиції повісті ,,Шинель”. Образ Башмачкіна.
Д.З. Усна характеристика образу Башмачкіна. В зошиті створити асоціативний кущ до образу Башмачкіна.
2. 18.03
Образ столиці. Трактування фіналу твору,, Шинель”
Д.З. Ознайомитись з текстом підручника.
3. 24.03
Урок розвитку зв’язного мовлення
Д.З. Створити проект на тему:,, Образ маленької людини у світовій літературі.”
4.25.03
Нові тенденції в драматургії кінця 19 – початку 20 століття.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. В зошит записати план статті.
5. 31.03
Генрік Ібсен,, Ляльковий дім”.
Д.З. Прочитати твір Ібсена,, Ляльковий дім” та вміти переказати. Вивчити біографію письменника . В зошит записати хронологічну таблицю.
6. 01.04
Композиція п’єси,, Ляльковий дім”.Образна система. Символіка.
Д.З. Опрацювати статтю підручника. Усна характеристика образу Нори. В зошиті скласти сенкан до образу Нори.
9 –Б клас
1. 19.03
Особливості сюжету і композиції повісті ,,Шинель”. Образ Башмачкіна.
Д.З. Усна характеристика образу Башмачкіна. В зошиті створити асоціативний кущ до образу Башмачкіна.
2. 20.03
Образ столиці.Трактування фіналу твору,, Шинель”
Д.З.Ознайомитись з текстом підручника.
3. 26.03
Урок розвитку зв’язного мовлення
Д.З.Створити проект на тему:,, Образ маленької людини у світовій літературі.”
4.27.03
Нові тенденції в драматургії кінця 19 – початку 20 століття.
Д.З. Опрацювати статтю підручника.В зошит записати план статті.
5. 02.04
Генрік Ібсен,, Ляльковий дім”.
Д.З. Прочитати твір Ібсена,, Ляльковий дім” та вміти переказати. Вивчити біографію письменника . В зошит записати хронологічну таблицю.
6. 03.04
Композиція п’єси,, Ляльковий дім”.Образна система.Символіка.
Д.З. Опрацювати статтю підручника.Усна характеристика образу Нори.В зошиті скласти сенкан до образу Нори.
10 – А клас
1. 17.03
Образи, символи ,особливості поетичної мови у віршах Бодлера.
Д.З. Виразне читання віршів,, Відповідності” та,, Вечорова гармонія”.В зошит виписати художні засоби які використані у творі.
2. 24.03
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.
Д.З.Опрацювати статтю підручника. В зошит записати план статті підручника.
3. 31.03
Поль Верлен .Зображення пейзажів природи і душі в ,,Осінній пісні.”
Д.З.Вивчити ліричний твір,, Осіння пісня” напам’ять.
Завдання із української мови і літератури учням 7-Б, 7-В, 10-А класів для дистанційного навчання
|
7 – Б клас
Українська мова
1. Не, ні з прислівниками.
Д.З. Вивчити правила на сторінці 203.
Вправа 442.
2. И та І в кінці прислівників.
Правопис прислівників на –О, –Е, утворених від прикметників та дієприкметників.
Д.З. Сторінка 195 ( правила ) .
Вправа 421.
3. 4. 5. Написання прислівників окремо, разом ,через дефіс.
Д.З. Параграф 34 (правила ).
Вправа 407.
Вправа 410.
4. Прийменник як службова частина мови.
Д.З. Параграф 35(правила ).
Вправа 462.
5.Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні.
Д.З. Вправа 471.
7 – Б клас
Українська література
1.Василь Симоненко,, Ти знаєш що ти людина”.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять.
2. Василь Симоненко,, Лебеді материнства”.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять.
3. Василь Симоненко ,,Гей, нові Колумби й Магеллани”.
Д.З. Аналізувати поезію.
4. 5. 6. Марина Павленко,, Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських.”
Д.З. Вивчити біографію Марини Павленко, оформити в зошиті, прочитати твір.
7 – В клас
Українська мова
1. Не, ні з прислівниками.
Д.З. Вивчити правила на сторінці 203.
Вправа 442.
2. И та І в кінці прислівників.
Правопис прислівників на –О, –Е, утворених від прикметників та дієприкметників.
Д.З. Сторінка 195 (правила) .
Вправа 421.
3. 4. 5. Написання прислівників окремо, разом ,через дефіс.
Д.З. Параграф 34 (правила ).
Вправа 407.
Вправа 410.
4. Прийменник як службова частина мови.
Д.З. Параграф 35(правила ).
Вправа 462.
5. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні.
Д.З. Вправа 471.
7 – В клас
Українська література
1.Василь Симоненко,, Ти знаєш що ти людина”.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять.
2. Василь Симоненко,, Лебеді материнства”.
Д.З. Вивчити вірш напам’ять.
3. Василь Симоненко,, Гей, нові Колумби й Магеллани”.
Д.З. Аналізувати поезію.
4. 5. 6. Марина Павленко,, Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських.”
Д.З. Вивчити біографію Марини Павленко, оформити в зошиті, прочитати твір.
10 – А клас
Українська мова
1.Іменник як частина мови.
Д.З. Граматичні категорії іменника.
2.Число і рід іменників.
Д.З. Вивчити правила.
3. Відміни іменників. Відмінювання іменників 1 відміни.
Д.З. Добрати по 4 іменники до кожної з відмін.
4.Відмінювання іменників 2 відміни. Родовий відмінок іменників 2 відміни.
Д.З. Вивчити правила.
5.Відмінювання іменників 3 і 4 відміни.
Д.З. Вправа 8.
6. Прикметник як частина мови.
Д.З. Вправа 15.
7. Особливості відмінювання якісних прикметників. Повні і короткі форми, стягнені і нестягнені форми повних прикметників.
Д.З. Вивчити правила.
8.Ступені порівняння якісних прикметників.
Д.З. Утворити всі можливі форми ступенів порівняння від слів: високий ,низький, поганий, гарний.
9.Розвиток мовлення.
Розмовний стиль мовлення. Складання діалогів.
Д.З. Скласти діалог на вільну тему.
10. Числівник як частина мови. Розряди за значенням, групи за будовою.
Д.З. Вправа 11.
11. 12. Відмінювання числівників.
Д.З. Провідміняти числівники: сто, п’ятдесят, двісті.
10 – А
Українська література
1. Володимир Винниченко ,,Момент.”
Д.З. Біографія письменника ( оформити в зошиті ), прочитати новелу.
2.Поєднання в новелі,, Момент” реалізму та філософії.
3.Образ Мусі – утілення ідеї вічної жіночності.
Д.З. Виписати цитати до образу панни.
4.Позакласне читання. Роман Винниченка,, Записки Кирпатого Мефістофеля.”
Д.З. Прочитати роман.
5.Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина.
Д.З. Біографія Лесі Українки.
6.Збірка поезій ,,На крилах пісень”. Вірш,, Contra spem spero.”
Д.З. Вивчити вірш напам’ять.
Завдання з географії учням 6-А, 6-Б, 6-В, 7-А, 7-Б, 7-В, 8-Б, 8-В, 8-Г, 9-А, 9-Б, 9-В, 10-Б класів для дистанційного навчання
|
Завдання з географії для учнів 6А, 6Б, 6В класів.
1.Властивості вод Світового океану.
Д.З. Вивчити параграф 40.Виписати ключові терміни та поняття в робочий зошит. Повторити параграф 39.
2. Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях.
Д.З. Вивчити параграф 41.
Опрацювати питання 1-5 на сторінці 171 і малюнок 114 на сторінці 168.
3. Багатства вод Світового океану.
Д.З. Опрацювати параграф 51 сторінки 169-170.
Робота з атласом. Знайти географічні об'єкти, які зустрічаються в параграфах 39-41.
4.Води суходолу-поверхневі і підземні. Річка. Пороги і водоспади. Живлення і робота річок
Д.З. Вивчити параграфи 42,43.
Дати відповіді на запитання на сторінці 175.
Виконати завдання письмово позначені прапорцем (працюємо з картою) на сторінці 175.
5. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.
Д.З. Вивчити параграф 44. Дати відповіді на запитання на сторінці 181.
Робота з атласом. Знайти на карті озера описані в параграфі 44.
6. Болота, особливості їх утворення та поширення.
Штучні водойми.
Д.З. Опрацювати параграф 45.
Ключові терміни та поняття виписати в робочий зошит.
Виконати завдання на сторінці 185 позначеного прапорцем.
Завдання з географії для учнів 7-А, 7-Б, 7-В класів.
1. Загальні риси клімату Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату.
Д.З. Вивчити параграфи 46-48.
Опрацювати питання після параграфів.
2.Природні зони Євразії.
Природні зони арктичного і субарктичного поясів.
Д.З. Вивчити параграфи 51,52.
Охарактеризувати в робочий зошит природну зону- тундра за
планом в додатку на сторінці 256.
3. Природні зони помірного поясу Євразії.
Д.З. Опрацювати параграфи 52,53.
Дати відповіді на запитання на сторінці 204.
Охарактеризувати природну зону- лісостепову за планом в додатку на сторінці 256.
4. Природні зони субтропічного та тропічного поясів Євразії.
Д.З. Вивчити параграф 53.
Дати відповіді на запитання на сторінці 207.
5. Природні зони субекваторіального та екваторіального поясів Євразії.
Д.З. Опрацювати параграф 52, запитання на сторінці 204.
Виконати завдання на сторінці 207 "Мої дослідження" письмово.
6. Висотна поясніть в горах материка Євразії.
Д.З. Вивчити параграф 54.
Опрацювати завдання на сторінці 209.
Виконати завдання 8 на сторінці 209 письмово.
Завдання з географії для учнів 8-Б, 8-В, 8-Г класів
1. Моніторинг навколишнього середовища.
Використання природно-ресурсного потенціалу України. Природокористування в умовах сталого розвитку.
Д.З. Вивчити параграфи 46,47.
Законспектувати "Види моніторингу", сторінка підручника 225.
2. Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.
Д.З. Вивчити параграф 48.
Охарактеризувати склад природно-ресурсного -заповідного фонду письмово.
3. Природно-заповідні об'єкти Тернопільської області, свого району.
Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
Д.З. Опрацювати карту в атласі "Природно-заповідний фонд України".
Дати відповіді на запитання на сторінці 235.
Використовувати Інтернет джерела.
4. Кількість населення в світі та Україні. Демографічна політика.
Д.З. Вивчити параграф 49, 50. Опрацювати завдання на сторінці 247.
5. Механічний рух населення: причини і види міграцій.
Українська діаспора. Міграційна політика.
Д.З. Вивчити параграфи 50,51.
Опрацювати малюнок на сторінці 248, завдання на сторінці 253.
6. Статево-віковий склад населення світу й України.
Тривалість життя населення.
Д.З. Вивчити параграф 50, сторінки 242-244. Зробити аналіз малюнків 191,192; таблиці 9(стор.242).
Завдання з географії для 9-А класу.
1. Народні промисли в Україні.
Д.З. Вивчити параграф 31.
Дослідження. Малі і середні міста України- центри швейного виробництва.
2. Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні.
Д.З. Вивчити параграф 33.
Підготувати повідомлення про виробництво харчових продуктів в Тернопільській області.
Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
3.виробництво продуктів харчування в світі.
Вивчити параграф 32. Запитання після параграфа опрацювати.
Виконати завдання письмово на сторінці 187.
4. Транспорт, його роль в національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту.
Д.З. Вивчити параграф 34,35.
Виконати завдання на сторінці 198.
Завдання з географії для 9-Б класу.
1. Народні промисли в Україні.
Д.З. Вивчити параграф 31.Опрацювати запитання після параграфа усно.
2. Чинники розміщення підприємств , що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні.
Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
Д.З. Опрацювати параграф 33, запитання на сторінці 186.
3. Виробництво продуктів харчування в світі.
Дослідження. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах.
Д.З. Вивчити параграф 32.Опрацювати завдання на сторінці 180.
4. Транспорт, його роль в національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту.
Д.З. Вивчити параграф 34.Письмово опрацювати завдання на сторінці 187.
5. Транспорт України.
Дослідження. Міські види транспорту свого обласного центру.
Д.З. Опрацювати параграф 36, запитання після параграфа.
6. Транспорт світу.
Д.З. Вивчити параграф 35
Виконати завдання 1-4 письмово на сторінці 198.
Завдання з географії для учнів 9-В класу.
1. Народні промисли в Україні.
Д.З. вивчити параграф 31.
Дослідження. Малі і середні міста України-центри швейного виробництва.
2. Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. харчова промисловість в Україні.
Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
3. Виробництво продуктів харчування в світі.
Дослідження. Традиційні продукти в Україні та країнах-сусідах.
Виконати завдання письмово на сторінці 187.
4. Транспорт, його роль в національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту.
Д.З. вивчити параграф 34.Опрацювати запитання на сторінці 193.
Завдання з географії для 10-Б класу
1. США. Місце країни в світі та регіоні. Система розселення.
Дослідження. Бананові республіки: типові ознаки та сучасний розвиток.
Д.З. Вивчити параграф 35,36.
Дати відповіді на запитання на сторінках 192,200.
2. Канада. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.
Д.З. Вивчити параграф 37.Опрацювати завдання на сторінці 207.
Виконати письмово задачу на сторінці 207.
3. Бразилія. Система розселення. Спеціалізація сільського господарства. Промислові виробництва.
Дослідження. Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою і США.
Д.З. Опрацювати параграф 38, завдання на сторінці 215.
Письмово виконати завдання Практичної роботи 6 на сторінці 215.
Завдання з англійської мови (вчитель Батожна С.О.) для дистанційного навчання
|
Понеділок 16.03.2020
- 10-Б урок 4-А стор. 34 (підручник)
- 4-В впр. 1, 2 стор. 134-135 (читати і перекладати)
- 5-А стор. 124 (друк. зошит)
- 5-Б стор. 124 (друк. зошит)
- 9-Б (ІІ) стор. 116 впр. 1 (усно), стор. 117 впр. 2 (пис.)
- 6-А стор. 144-145 впр. 1, 2 , вивчити слова стор. 145
Вівторок 17.03.2020
- 4-Б стор. 134-135 впр. 1, 2 (чит. і перекл.)
-
- 7-Б стор. 86 зошит Culture plus. Britain. Текст читати і перекласти, виконати впр. 1, 2 (письмово)
-
- 5-А стор. 118 впр. 1, 2, 3 (зошит)
Середа 18.03.2020
- 4-А стор. 92 впр. 1, 2, 3 (підручник)
-
- 6-А стор. 146-147 впр. 5, 6, 7 (усно)
-
- 9-Б стор. 118-119 впр. 1-4
- 5-А стор. 131 повторити три форми дієслів, unit 3 стор. 125 впр. 1, 2 (письмово)
Четвер 19.03.2020
- 4-Б стор. 136 впр. 3 (письмово)
- 7-Б стор. 86 впр. 3 (усно)
Опис Тернопільської обл. (зошит) (стор. 86 впр. 4)
-
- 4-В стор. 136 впр. 3 (письмово), стор. 137 впр. 1 (вивчити)
- 5-Б стор. 118 впр. 1, 2, 3 (зошит)
П’ятниця 20.03.2020
- 6-А стор. 148 впр. 1 вивчити слова, впр. 3, 5 (усно)
-
- 5-Б стор. 131 повторити три форми дієслів, unit 3 стор. 125 впр. 1, 2 (письмово)
- 4-А стор. 93 впр. 4, 5, 6 (підручник)
- 7-Б стор. 98 (підручник)
- 10-Б ур. 4-А (зошит), стор. 130 (підручник)
Основи здоров'я
|
5 класи
5Б - за 13.03." Соціальна небезпека інфекційних захворювань"
Д/З с. 130-134.Записати в зошит правила захисту від туберкульозу.
5а ЗА 17.03. 5б ЗА 20.03 5в ЗА17.03 "Пожежна безпека"
Д/З с.138-144.Перемалювати схему "Пожежі в природі" в робочий зошит.
5А за24.03 5Б за27.03. 5В за 24.03. "Безпека в побуті"
Д/З с.145-150. Намалюй свій протипожежний плакат на стандартному листку А4.
5А за 31.03. 5Б за 03.04. 5В за 31.03. "Безпека надворі"
Д/З с.169-173.Зробити короткі записи взошит.
6 класи
6А за 11є05. 6Б за13.03. 6В за 12.03. "Безпека в побуті"
Д/З с.108-117. Під наглядом батьків відпрацювати вміння користуватися газовою плитою, перекривати
вентелі водогону, вимикати електрику на щитку.
6А за 18.03. 6Б за 20.03. 6В за 19.03. "Безпека при користуванні засобами побутової хімії".
Д/З параграф 26 (с.118-121) Обговорити з дорослими правила безпечного зберігання ліків у
домашній аптечці. Записати в зошит назви лікарських засобів, які зберігаються у вашій
домашній аптечці.
6А за 25.03. 6Б за 27.03. 6В за 26.03. "Причини пожеж"
Д/З с.122-128.
Записати в зошит правила пожежної безпеки.
6А за 01.04. 6Б за 03.04. 6В за 02.04."Проживання в промисловій зоні".
Д/З с.129-134.
Разом дорослими зробити ватно-марлеву пов'язку (с.134).
7 класи
7А за 18.03. 7Б за 17.03. 7в за 17.03. "Вплив засобів масової інформації (ЗМІ) на здоров'я"
Д/З с.169-172 (С,В,Василенко)
Скласти рейтинг телепередач за питаннями на с.174 (письмово в зошиті.
7А за 25.03. 7б за 24.03. 7В за 24.03. "Найближче оточення дитини"
Д/Зс.160-166.
7А за 01.04. 7б за 31.03. 7В за 31.04. "Принципи формування стосунків"
Д/З с.161.
Прочитати притчу на с.168 і письмово дати відповіді на питання.
8 класи
8А за 13.03. 8Б за 12.03. 8В за 13.03. 8Г за 11.03. "Забруднення навколишнього середовища"
Д/З параграф 23. розв'язати ситуаційні завдання на с. 111.
8А за 20.03. 8б за 19.03 8В за 20.03. 8Г за 18.03. "Атмосферні забруднення"
Д/З параграф 24. Письмово опрацювати рубрику "Моделюйте - набувайте життєвих навичок" с.115.
8А за 27.03. 8Б за26.03. 8В за 27.03. 8Г за 25.03. "Забруднення грунтів"
Д/З параграф 25. дати письмово відповіді на питання(с.118).
8А за 03.04. 8б за 02.04 8В за 03.04. 8Г за 01.04. "Соціальна безпека"
Д/З параграф 26.Опрацювати письмово "Права та обов'язки неповнолітніх та ситуаційні завдання
на с.124.
9 класи
9А за 12.03. "Соціальне благополуччя"
Д/З параграф 21.Описатив робочий зошит навички ефективного спілкування.
9А за 19.03. 9Б за 17.03. 9В за 18.03. "Цінність родини"
Д/З 9А - Яких життєвих навичок потрібно набути молоді, щоб створити в майбутньому щасливу
сім'ю? Чому так думаєте?
9Б - Чому здавна в українській сім'ї шанували традиції роду?
9в - Що для вас означає готовність до сімейного життя? Поясніть свою думку.
9А за 26.03. 9Б за 24.03. 9В за 25.03. "Поняття "гендер" і "стать"".
Д/З Дану тему опрацювати письмово.
9А за 02.04. 9Б за 31.03. 9В за 01.04. "Репродуктивне здоров'я молоді".
Д/З Сформулюйте власні правила щодо збереження репродуктивного здоров'я. Складіть пам'ятку. Оформіть її за власним бажанням (малюнок, буклет, плакат, схема - на вибір).
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-1)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-2)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-3)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-4)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-5)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-6)
Завдання на дистанційне навчання_2019-2020 (продовження-7)
|
|
|
|
|