1)Який об’єм кисню потрібен для спалювання метану об’ємом 5м3? Яка кількість речовини Карбон (ІV) оксиду при цьому
утвориться?
2)Внаслідок спалювання
вуглеводню масою 4,2 грами утворився Карбон (ІV) оксид масою 13,2 грам.
Відносна густина пари цієї речовини за воднем – 42. Знайдіть молекулярну
формулу речовини.
Які рослини ви вирощуєте дома? Як за ними доглядаєте?
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Сьогодні ми повинні розширити знання про кімнатні рослини, навчитися правильно
доглядати за ними.
ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.
Кімнатні – це рослини, які вирощуються в кімнатних умовах. Незалежно від їх
біологічних особливостей походження і декоративних якостей. Їх поділяються на
такі групи:
Міжпредметні зв ́язки: квітникарство, рослинництво, зоологія, географія. Матеріали та обладнання: таблиці, малюнки, слайди, букети. Основні поняття та терміни: садівництво, плодові рослини, меблева
промисловість, текстильна промисловість, харчова промисловість.
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з
підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, м\медійна дошка;
в) практичний: виконання практичної роботи.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення,
одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
Поділ покритонасінних рослин на два класи базується на основі сукупності ознак:
- будови квітки;
- типу і будови насінини та плоду;
- будови вегетативних органів;
- внутрішньої будови рослини;
- процесами життєдіяльності.
Розповідь про найзагальніші ознаки класу Дводольні рослини.
Розповідь про родини, які належать до класу Дводольні:
Дати відповіді на запитання щодо загальної
характеристики покритонасінних рослин:
1. Де живуть і розвиваються гаметофіти у покритонасінних?
(на спорофіті, живлячись його поживними речовинами).
2. Чоловічий гаметофіт – це ….(пилкове зерно).
3. Жіночий гаметофіт – це …(зародковий мішок).
4. Запилення може бути комахами і ………(вітром).
5. Яке запліднення у квіткових рослин? (подвійне).
6. Від запилення до запліднення проходить кілька …….(годин),
на відміну від голонасінних, у яких на цей процес витрачається півроку і
більше.
Мета. Освітня. Продовжити знайомити учнів із будовою та процесами
життєдіяльності насінних рослин; дати загальну характеристику покритонасінним
рослинам; розкрити еволюційне значення квіткових рослин. Розвиваюча. Розвивати уміння учнів визначати біологічне значення
вивчених відділів рослин, уміння порівнювати та робити висновки та
узагальнення. Виховна. Виховувати бережливе ставлення до рослинного світу своєї
місцевості та планети.
Тип уроку. Засвоєння нових знань. Форма уроку. Синтетична. Місце уроку в навчальній темі. Перший у темі.
·Узагальнити й систематизувати знання учнів із вивчених
тем даного розділу; закріпити вміння і навички учнів із розв'язування задач;
провести диференціальний попередній контроль навчальних досягнень.
·Розвивати графічні навички, логічне
мислення, увагу, пам’ять, навички самоконтролю, самостійної роботи, навички
роботи в групі.
·Виховувати в учнів інтерес до математики та інформатики,
бажання працювати в групі, культуру спілкування.
2. Вставте, де потрібно, ”is", ”are", ”any", ”some".
1. There … a bank in this street.
2. There … some pictures on the wall
3. Are there … books on the shelf ?
4. There is … milk in the bottle.
5. Is v there … jam in the jar ?
6. There are … apples in the basket.
7. They haven’t got … oranges but they have got … bananas.
8. … there any food in the fridge ?
9. … there any eggs in the fridge ?
10. Have you got … money in your bag ?
Іноземні мови | Переглядів:1312 | Завантажень:3 | Додав:5Sasha5 | Дата:17.02.2012
План
1. Розвиток російського суспільно-політичного руху.
2. Утворення Південного товариства. Управи.
3. Діяльність Північного товариства.
4. Літературна діяльність декабристів.
5. Повстання 14 грудня 1825 року.
6. Повстання Чернігівського полку.
7. Наслідки та значення декабристського руху.
8. Декабристи і Черкащина. Золота підкова Черкащини.