Середа
15.05.2024
10:14
Категорії розділу
Кафедри
Класному керівнику
Софт
Музика
Прозорість та інформаційна відкритість
Вхід на сайт
Пошук
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля
Всього матеріалів в каталозі: 237
Показано матеріалів: 91-105
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 15 16 »

У посібнику вміщено 70 уроків української мови у 8 класі (54 уроки вивчення мовної теорії і 16 уроків розвитку комунікативних умінь), що відповідають сучасним досягненням теорії і практики навчання української мови й розвитку мовлення. Дидактичний матеріал уроків дає змогу реалізувати ціннісний навчальний, розвивальний і виховний аспект української мови як навчального предмета. Для вчителів української мови й літератури загальноосвітніх шкіл, студентів філологічних факультетів педагогічних університетів.
Українська мова та література | Переглядів: 1868 | Завантажень: 1 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Додаток 10

до наказу Міністерства

освіти і науки України

від 28.12.2006 №864

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ

_____класу

__________________________________________

(назва навчального закладу)

1-й сем., 2-й сем. (підкреслити)

200_- 200_ навчального року

 

Класний керівник ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________

Виховна робота | Переглядів: 1129 | Завантажень: 539 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Причини комп'ютерної та інтернет-залежності

серед дітей та підлітків.

 

На сьогоднішній день проблема взаємодії людини й комп'ютера є однією з актуальних.

Комп'ютер виконує широкий діапазон завдань: програвання музики й радіо, відображення кінофільмів і телевізійних каналів, фіксація текстових наробітків, відображення текстів, графічних об'єктів і анімації, виконання функцій телефону й калькулятора, відображення й надання здатності дослідження глобальних мереж і ролі в електронних іграх, а також багато чого іншого. Таким чином, перед дитиною, підлітком розкривається новий мир незліченної кількості можливостей і інтересів, який "відключає" його від справжнього миру, "перемикаючи" на себе. Але поряд з позитивними моментами при взаємодії підлітка з комп'ютером виникають проблеми, зв'язані, насамперед, із психологічними навантаженнями.

Виховна робота | Переглядів: 1189 | Завантажень: 512 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Тема. Соціальні аспекти статевого дозрівання.

Мета. Сформувати поняття про соціальні аспекти статевого дозрівання,

          статеві взаємовідносини, наслідки статевих відносин; розкрити

          особисту і соціальну суть кохання як найвищого людського почуття,

          показати вплив кохання на духовне збагачення людини.

Тип уроку. Вивчення нового матеріалу.

Обладнання. Роздатковий матеріал, вислови про кохання.

 
Виховна робота | Переглядів: 2413 | Завантажень: 624 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

1-й ведучий Добрий день дорогі друзі, шановні викладачі!
     2-га ведуча.  З святом вас! Прийміть найщиріші вітання зі святом весни, ніжності і кохання 8 Березня!
     1-й ведучий
Прислухайтесь, як дзюрчать швидкі, прозорі струмочки.
     2-га ведуча.  Ви відчуваєте? Життя починається з початку, з приходом весни.
    1-й ведучий Березень - перший місяць весни - це весна світла. Це не тільки відблиск крижинок і приліт перших птахів.
     2-га ведуча.  Березень - це початк тепла, краси, кохання.

Виховна робота | Переглядів: 1773 | Завантажень: 561 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

При малюванні птахів перед учнями ставляться така навчальна мета: вони повинні навчитися зображати складну форму натури, передавати в малюнку її рух, розуміти, чим обумовлена зовнішня форма тіла.

Для першого завдання краще поставити чучело качки в профільному положенні, яке дозволить зменшити вплив перспективи. Бажано перед самим процесом малювання за допомогою таблиці або малюнка (моделі) познайомити учнів з скелетом птаха, а потім перейти до аналізу форми її тіла. Для виявлення особливостей тіла качки слід звернути увагу на тулуб: він довгастої форми і дещо піднятий спереді. Це легко прослідити по нахилу спини або як би уявивши собі вісь, що проходить через середину тулуба. Тулуб качки тримається на коротких ногах, що додає її тілу незграбності, неповороткості. Шия качки нахилена назад, її уявна вісь майже перпендикулярна осі тулуба, голова невелика, з довгим дзьобом.

Образотворче мистецтво, художня культура | Переглядів: 2453 | Завантажень: 0 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Тема: Натюрморт із геометричних форм. Лінійно-конструктивна побудова.

Мета: Учити відтворювати реальну форму предметів; удосконалювати навички і вміння в оволодінні лінійною перспективою; формувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати форму предметів; виховувати інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи; продовжувати розвивати просторову уяву.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання:

для вчителя — постановка натюрморту з геометричних форм, плакат, що демонструє послідовність виконання натюрморту із геометричних форм(мал. 1 9), кращі малюнки учнів, репродукції картин із різними видами перспективи;

для учнів — альбом, графітовий олівець, гумка.

Образотворче мистецтво, художня культура | Переглядів: 2077 | Завантажень: 0 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Тема. Світ навколо нас.

Мета:дати поняття про натюрморт як один із жанрів образотворчого мистецтва, його мову; учити розпізнавати форми (реалістичні, декоративні), їх специфіку, порівнювати реалістичне і декоративне (стилізоване) зображення предметів, локальний і зумовлений кольори, стилізувати реальні форми в декоративні; виховувати естетичне ставлення до творів мистецтва.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання: для вчителя репродукції картин Ю. Піменова «Очікування», І. Хруцького «Квіти і плоди» (мал. 1), Д. Перепилиці «Натюрморт з кавуном» (мал. 2),репродукції натюрмортів, овочі, фрукти, предмети побуту, кращі малюнки учнів, плакати, що демонструють перетворення на зображальній площині реальної форми предметів у декоративну (мал. 3-6); для учнів — альбом, графітовий олівець, пензлі, фарби, фломастери, палітра, склянка з водою, гумка.

Образотворче мистецтво, художня культура | Переглядів: 1538 | Завантажень: 1 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Мета.
Освітня. Ознайомити учнів із загальною характеристикою класу Плазуни; розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої будови, які дозволили їм повністю позбутися залежності від водного середовища, з особливостями розмноження та розвитку і поведінки.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову і життєдіяльність плазунів з раніше вивченими тваринами; уміння спостерігати, аналізувати та робити висновки.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючих організмів до довкілля в загальному; намагатися навчити бути зосередженими і обережними у спілкуванні із деякими плазунами.

Хімія, біологія та географія | Переглядів: 2630 | Завантажень: 15 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

1. Напередодні проводиться тестування учнів.

1)     Чи маєш ти ворогів?

а) Ні. б)Так.

2)     Яке твоє ставлення до учнівських правил, дисципліни, правопорядку?

а)    Свідоме, з розумінням їх суспільної потреби.

б)    Не люблю, але підкоряюсь із примусу.

в)    Не люблю, не хочу підкорятись.

Виховна робота | Переглядів: 1556 | Завантажень: 1158 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Дана презентація складається із слайдів, на яких зображені схеми, малюнки та описи до них.
Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1386 | Завантажень: 8 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Дана презентація складається із слайдів, на яких зображені схеми, малюнки та описи до них.
Українська мова та література | Переглядів: 4026 | Завантажень: 53 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Дана презентація складається із слайдів, на яких зображені схеми, малюнки та описи до них.
Хімія, біологія та географія | Переглядів: 2459 | Завантажень: 10 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 20.02.2011

Щоденник класного керівника

Критерії оцінки рівня сформованості національної самосвідомості   особистості.
Методичні матеріали | Переглядів: 3132 | Завантажень: 17 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

Урок 67

Тема:  Тематична контрольна робота.

Мета:   Перевірити уміння учнів розв'язувати рівняння, що зво­дяться до квадратних, та розв'язувати задачі за допомо­гою складання квадратних рівнянь.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 963 | Завантажень: 2 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011