У посібнику вміщено 70 уроків української мови у 8 класі (54 уроки
вивчення мовної теорії і 16 уроків розвитку комунікативних умінь), що
відповідають сучасним досягненням теорії і практики навчання української
мови й розвитку мовлення. Дидактичний матеріал уроків дає змогу
реалізувати ціннісний навчальний, розвивальний і виховний аспект
української мови як навчального предмета. Для вчителів української мови й
літератури загальноосвітніх шкіл, студентів філологічних факультетів
педагогічних університетів.
На сьогоднішній день проблема взаємодії людини й
комп'ютера є однією з актуальних.
Комп'ютер виконує широкий діапазон завдань:
програвання музики й радіо, відображення кінофільмів і телевізійних каналів,
фіксація текстових наробітків, відображення текстів, графічних об'єктів і
анімації, виконання функцій телефону й калькулятора, відображення й надання
здатності дослідження глобальних мереж і ролі в електронних іграх, а також
багато чого іншого. Таким чином, перед дитиною, підлітком розкривається новий
мир незліченної кількості можливостей і інтересів, який "відключає"
його від справжнього миру, "перемикаючи" на себе. Але поряд з
позитивними моментами при взаємодії підлітка з комп'ютером виникають проблеми,
зв'язані, насамперед, із психологічними навантаженнями.
Виховна робота | Переглядів:1189 | Завантажень:512 | Додав:5Sasha5 | Дата:21.02.2011
1-й ведучий Добрий день дорогі друзі, шановні викладачі! 2-га ведуча. З святом вас!Прийміть найщиріші вітання зі святом весни, ніжності і
кохання 8 Березня! 1-й
ведучий Прислухайтесь, як дзюрчать швидкі, прозорі
струмочки. 2-га ведуча. Ви відчуваєте? Життя починається
з початку, з приходом весни. 1-й ведучий Березень - перший місяць весни - це весна світла. Це не тільки відблиск
крижинок і приліт перших птахів. 2-га ведуча. Березень - це початк тепла,
краси, кохання.
Виховна робота | Переглядів:1773 | Завантажень:561 | Додав:5Sasha5 | Дата:21.02.2011
При
малюванні птахів перед учнями ставляться така навчальна мета: вони повинні навчитися
зображати складну форму натури, передавати в малюнку її рух, розуміти, чим
обумовлена зовнішня форма тіла.
Для
першого завдання краще поставити чучело качки в профільному положенні, яке дозволить
зменшити вплив перспективи. Бажано перед самим процесом малювання за допомогою
таблиці або малюнка (моделі) познайомити учнів з скелетом птаха, а потім
перейти до аналізу форми її тіла. Для виявлення особливостей тіла качки слід
звернути увагу на тулуб: він довгастої форми і дещо піднятий спереді. Це легко
прослідити по нахилу спини або як би уявивши собі вісь, що проходить через
середину тулуба. Тулуб качки тримається на коротких ногах, що додає її тілу
незграбності, неповороткості. Шия качки нахилена назад, її уявна вісь майже перпендикулярна
осі тулуба, голова невелика, з довгим дзьобом.
Тема: Натюрморт із
геометричних форм. Лінійно-конструктивна побудова.
Мета: Учити відтворювати
реальну форму предметів; удосконалювати навички і вміння в оволодінні лінійною
перспективою; формувати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати форму
предметів; виховувати інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи;
продовжувати розвивати просторову уяву.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання:
для вчителя — постановка
натюрморту з геометричнихформ,
плакат, що демонструє послідовність виконання натюрморту із геометричних
форм(мал. 1 9), кращі малюнки учнів, репродукції картин із різними видами
перспективи;
Мета:дати поняття про натюрморт як один із жанрів образотворчого мистецтва,
його мову; учити розпізнавати форми (реалістичні, декоративні), їх специфіку,
порівнювати реалістичне і декоративне (стилізоване) зображення предметів,
локальний і зумовлений кольори, стилізувати реальні форми в декоративні;
виховувати естетичне ставлення до творів мистецтва.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання:для вчителя — репродукції
картин Ю. Піменова «Очікування», І. Хруцького «Квіти і плоди» (мал. 1), Д.
Перепилиці «Натюрморт з кавуном» (мал. 2),репродукції натюрмортів, овочі,
фрукти, предмети побуту, кращі малюнки учнів, плакати, що демонструють
перетворення на зображальній площині реальної форми предметів у декоративну
(мал. 3-6); для учнів — альбом, графітовий олівець, пензлі, фарби,
фломастери, палітра, склянка з водою, гумка.
Мета. Освітня. Ознайомити учнів із загальною характеристикою класу Плазуни;
розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої будови, які дозволили їм повністю
позбутися залежності від водного середовища, з особливостями розмноження та
розвитку і поведінки. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову і життєдіяльність
плазунів з раніше вивченими тваринами; уміння спостерігати, аналізувати та
робити висновки. Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючих організмів до
довкілля в загальному; намагатися навчити бути зосередженими і обережними у
спілкуванні із деякими плазунами.