Завдяки недавнім фінансовим дослідженням, було
встановлено, що відома соціальна мережа «Вконтакте» є лідером по
рекламних доходах від користувачів. Дослідження було проведене аналітиками банку UBS. Метою цього
дослідження було встановлення середнього доходу від одного користувача
соціальних мереж. Для порівняння використовувалися фінансові показники
мережі за минулий рік. Варто зазначити, що дохід адміністрації
«Контакту» склав понад 152 млн. доларів. Саме таку цифру опублікував
відомий журнал «Forbes». Як повідомив Павло Дуров, рекламні оголошення у
вигляді контексту або тизерів, приносять йому більше ніж половину
доходів. Також було з’ясовано, що один користувач «Контакту» в середньому за
місяць приносить понад 26 центів. Якщо порівняти цей показник з
аналогічним показником «Фейсбуку», то перший більший на два центи. На
перший погляд може здаватися, що це маленька сума, але якщо врахувати,
що кількість користувачів «Контакту» перевищує кілька мільйонів, то
можна тільки уявити собі який дохід буде за місяць і відповідно за рік. Наприклад, в «Однокласниках» сума доходу від одного користувача на сім
центів менша і складає 19 центів в місяць. Виходячи із цих досліджень та
проаналізувавши ще кілька параметрів, аналітики прийшли до висновку, що
вищенаведена цифра не є межою і в майбутньому вона зросте.