Я учениця Лановецької школи №1 і я цим пишаюся! Не пишу, що колишня, бо якщо ти одного разу був тут учнем, то цей статус з тобою залишиться назавжди.
Але повернемося до обговорення статті.
Я працюю вчителем англійської мови та математики в Норвегії. Тут читуація з контрольними та тестуванням здійснюється під гаслом: Порося росте не від частого зважування, а від частого кормління. (Це офіційна думка мого співробітника, а не політика держави) Який сенс витрачати такий дорогоцінний навчальний час на написання контрольних, коли за той урок можна було б подати новий матеріал?
Звичайно, основи для оцінювання треба мати. Якщо за семестр проводимо два тести та одну піврічну контрольну, то важко зорієнтуватися, на якому рівні учень знаходиться. Все ж залежить і від фізичної форми учня, і від підготовки саме до того тесту.
До речі, остаточна оцінка в цій країні не є середньостатистичним показником успішності за останній семестр. Мета навчання -- стати кращим. Тому остання оцінка учня, наприклад у грудні, є набагато вагомішим показником, ніж оцінка, отримана в серпні. Так і мотивація в учнів працювати далі є.
Все це, звичайно, в теорії педагогів та політиків. Насправді ж зниження рівня освіти молодого покоління спостерігається в усьому світі. І причина тут не у достачі кваліфікованих викладачів. Просто ми живемо в новому часі. Подумайте тільки, ми готуємо людей, які працюватимуть в галузях технологій, яких ще навіть не існує. То чи дійсно важливо, що 10-річний хлопчина сьогодні не вміє написати правильно "профессор"? В той же час він -- майстер з Інтернетом, компютером, Iphone і т.д.
Висновок: Нове суспільство вимагає нових спеціалістів і вони не з"являться під тиском екзаменації у молодому віці. Ні система освіти, в якій я виросла, ні система освіти, в якій я працюю, не є ідеальними. Потрібно знайти золоту середину, але це завдання і є найскладнішим.