Субота
28.12.2024
11:27
Категорії розділу
Цікаве [21]
Прозорість та інформаційна відкритість [0]
Комп'ютерні технології [9]
Освіта [18]
Привітання [10]
Вхід на сайт
Пошук
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля

Оце так новина! Чого тепер чекати учням 5-8 класів?
Цими днями був підготовлений наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, за яким учні 5-8 класів, вже цього року будуть здавати перевідні іспити з чотирьох предметів: української мови, іноземної мови, математики та історії України, а для російськомовних шкіл – російська мова.
    Іспити будуть проводитися у тестовій формі. Таке нововведення, викликане, результатами ЗНО, за попередні роки, які показали, що в нашій країні – відбуваеться значне зниження рівня навченості учнів. Результати цього тестування, будуть мати вагомий вплив на семестрову оцінку учнів з даних предметів.
    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, іспити проведуться з 10 по 20 травня, поточного року. Також, міністерство зобов’язує відділи освіти забезпечити  перевірку всіх робіт – протягом п’яти днів. Поки ще не відомо, ким і де будуть перевірятися роботи, хоче існує думка, що будуть створені незалежні центри.










Категорія: Освіта | Додав: 5Sasha5 (17.03.2011)
Переглядів: 1703 | Коментарі: 1 | Теги: іспити, Міністерство освіти і науки України, незалежні центри | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Наталя Луцик  
0
Я учениця Лановецької школи №1 і я цим пишаюся! Не пишу, що колишня, бо якщо ти одного разу був тут учнем, то цей статус з тобою залишиться назавжди.

Але повернемося до обговорення статті.

Я працюю вчителем англійської мови та математики в Норвегії. Тут читуація з контрольними та тестуванням здійснюється під гаслом: Порося росте не від частого зважування, а від частого кормління. (Це офіційна думка мого співробітника, а не політика держави) Який сенс витрачати такий дорогоцінний навчальний час на написання контрольних, коли за той урок можна було б подати новий матеріал?

Звичайно, основи для оцінювання треба мати. Якщо за семестр проводимо два тести та одну піврічну контрольну, то важко зорієнтуватися, на якому рівні учень знаходиться. Все ж залежить і від фізичної форми учня, і від підготовки саме до того тесту.

До речі, остаточна оцінка в цій країні не є середньостатистичним показником успішності за останній семестр. Мета навчання -- стати кращим. Тому остання оцінка учня, наприклад у грудні, є набагато вагомішим показником, ніж оцінка, отримана в серпні. Так і мотивація в учнів працювати далі є.

Все це, звичайно, в теорії педагогів та політиків. Насправді ж зниження рівня освіти молодого покоління спостерігається в усьому світі. І причина тут не у достачі кваліфікованих викладачів. Просто ми живемо в новому часі. Подумайте тільки, ми готуємо людей, які працюватимуть в галузях технологій, яких ще навіть не існує. То чи дійсно важливо, що 10-річний хлопчина сьогодні не вміє написати правильно "профессор"? В той же час він -- майстер з Інтернетом, компютером, Iphone і т.д.

Висновок: Нове суспільство вимагає нових спеціалістів і вони не з"являться під тиском екзаменації у молодому віці. Ні система освіти, в якій я виросла, ні система освіти, в якій я працюю, не є ідеальними. Потрібно знайти золоту середину, але це завдання і є найскладнішим.


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]