Понеділок
29.04.2024
15:24
Категорії розділу
Інформатика, фізика і математика
Хімія, біологія та географія
Іноземні мови
Українська мова та література
Образотворче мистецтво, художня культура
Безпека життєдіяльності
Бухгалтерський облік
Зарубіжна література
Різне
Фізична культура
Історія, правознавство
Музика, музичне мистецтво
Початкові класи
Дошкільна підготовка
Зовнішнє незалежне оцінювання
Вхід на сайт
Пошук
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля
У категорії матеріалів: 37
Показано матеріалів: 16-30
Сторінки: « 1 2 3 »


Всі права на дану розробку належать виключно Тищенко Ірині Анатоліївні, методисту математики та інформатики Черкаського райвідділу освіти.

Дані матеріали розміщені виключно для ознайомлення.
Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 646 | Завантажень: 3 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 05.03.2012

Мета уроку:

·        Узагальнити й систематизувати знання учнів із вивчених тем даного розділу; закріпити вміння і навички учнів із розв'язування задач; провести диференціальний попередній контроль навчальних досягнень.

·        Розвивати графічні навички, логічне мислення, увагу, пам’ять, навички самоконтролю, самостійної роботи, навички роботи в групі.

·        Виховувати в учнів інтерес до математики та інформатики, бажання працювати в групі, культуру спілкування.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1448 | Завантажень: 3 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 17.02.2012

Мета проведення КВК:
- розширити й поглибити знання учнів, вчити самостійно здобувати знання; орієнтуватися в особливих умовах, швидко знаходити правильну відповідь і подавати її в дотепній формі;
- розвивати здібності, активність і творче мислення учнів;
- розвивати інтерес до вивчення фізики; сприяти згуртуванню учнівського колективу.


Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1003 | Завантажень: 0 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 17.03.2011

Фізична гра „Брейн-ринг”
Гра проводиться між усіма учасниками, поділяється на три тури: „Розминка”, „Основний тур” , „Супер-гра”. Учасникам задають питання з усіх розділів фізики, які вони вивчали. За кожну правильну відповідь дається одна фішка. У „супер-гру” виходять ті учасники, які набрали найбільшу кількість фішок. Усі учасники „супер-гри” нагороджуються грамотами, а переможець медаллю.



Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 992 | Завантажень: 0 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 17.03.2011

Дана презентація складається із слайдів, на яких зображені схеми, малюнки та описи до них.
Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1384 | Завантажень: 8 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 21.02.2011

Урок 67

Тема:  Тематична контрольна робота.

Мета:   Перевірити уміння учнів розв'язувати рівняння, що зво­дяться до квадратних, та розв'язувати задачі за допомо­гою складання квадратних рівнянь.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 961 | Завантажень: 2 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 Урок 61

Тема:  Розв'язування рівнянь, які містять змінну в знаменнику дробу.

Мета:Формувати уміння розв'язувати рівняння, що містять змінну в    

            знаменнику дробу.

            Скласти алгоритм розв'язу­вання рівнянь такого типу.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1734 | Завантажень: 1 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 

УРОК № 59.

Тема:  Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних.

 Мета:   Повторити тотожні перетворення виразів, застосувати їх

      до розв'язування раціональних рівнянь, які зводяться до

      квадратних.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1388 | Завантажень: 5 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 

Урок 57

Тема:  Тематична контрольна робота.

Мета:   Перевірити, як учні засвоїли теми: «Неповні квадратні рівняння»,        

              «Формула коренів квадратного рівняння»,

              «Тео­реми Вієта».

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 914 | Завантажень: 4 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 Урок 55

Тема:  Теореми Вієта.

Мета:   Формувати в учнів уміння використовувати теореми Вієта для розв'язування квадратних рівнянь та складання рівнянь за його коренями.

          Формувати логічне мислення.

         Створювати умови для розвитку творчої особистості.

Учні повинні:

знати теореми Вієта;

уміти знаходити суму і добуток коренів квадратного рівняння; знаходити корені квадратного рівняння, кори­стуючись теоремами Вієта; складати рівняння за його коренями; розв'язувати вправи різного рівня складності.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1402 | Завантажень: 7 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

Урок 54

Тема:  Теорема Вієта.

Мета: Ввести поняття зведеного квадратного рівняння.

             Ввести теорему Вієта пряму і обернену.

             Формувати уміння зас­тосовувати теореми при розв'язуванні квадратних     

              рівнянь.

Учні повинні:

мати уявлення про зведене квадратне рівняння;

          уміти знаходити суму та добуток коренів зведеного квад­ратного рівняння,    

          визначати знаки коренів та знаходити його корені за допомогою теореми    

          Вієта.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1819 | Завантажень: 5 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

Урок 52

Тема: Квадратні рівняння.

Мета:   Формувати в учнів навички розв'язування квадратних     

              рівнянь за загальною формулою, складання рівнянь

              за умовою задачі.

Учні повинні:

знати формули дискримінанта, коренів квадратного рів­няння, залежність між значенням дискримінанта та кіль­кістю коренів квадратного рівняння.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 954 | Завантажень: 7 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 

Урок 51

Тема: Формула коренів квадратного рівняння.

 Мета:   Вивести формулу для розв'язування квадратних рівняні

Формувати уміння розв'язувати квадратні рівняння ві

діленням квадрата двочлена.

За допомогою самостійної роботи перевірити уміння ро;

в'язувати неповні квадратні рівняння.

 Учні повинні:

 

уміти виділяти квадрат двочлена;

знати формули дискримінанта та коренів квадратної

рівняння, застосовувати ці формули при розв'язував:

вправ.

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1786 | Завантажень: 9 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011

 

УРОК № 50

Тема:              Неповні квадратні рівняння.

Мета:   Формувати навички розв'язання неповних квадратних   

              рівнянь та рівнянь, що зводяться до неповних квадрат­  

               них  рівнянь.

Учні повинні:

       розпізнавати квадратні рівняння;

      уміти розв'язувати неповні квадратні рівняння;

     здійснювати самоперевірку та працювати за алгоритм

Інформатика, фізика і математика | Переглядів: 1169 | Завантажень: 6 | Додав: 5Sasha5 | Дата: 18.02.2011


1-15 16-30 31-37