·Узагальнити й систематизувати знання учнів із вивчених
тем даного розділу; закріпити вміння і навички учнів із розв'язування задач;
провести диференціальний попередній контроль навчальних досягнень.
·Розвивати графічні навички, логічне
мислення, увагу, пам’ять, навички самоконтролю, самостійної роботи, навички
роботи в групі.
·Виховувати в учнів інтерес до математики та інформатики,
бажання працювати в групі, культуру спілкування.
Мета проведення КВК: - розширити й поглибити знання учнів, вчити самостійно здобувати знання; орієнтуватися в особливих умовах, швидко знаходити правильну відповідь і подавати її в дотепній формі; - розвивати здібності, активність і творче мислення учнів; - розвивати інтерес до вивчення фізики; сприяти згуртуванню учнівського колективу.
Фізична гра „Брейн-ринг” Гра проводиться між усіма учасниками, поділяється на три тури: „Розминка”, „Основний тур” , „Супер-гра”. Учасникам задають питання з усіх розділів фізики, які вони вивчали. За кожну правильну відповідь дається одна фішка. У „супер-гру” виходять ті учасники, які набрали найбільшу кількість фішок. Усі учасники „супер-гри” нагороджуються грамотами, а переможець медаллю.
Мета:Формувати в учнів уміння використовувати теореми
Вієта для розв'язування квадратних рівнянь
та складання рівнянь за його коренями.
Формувати
логічне мислення.
Створювати умови для розвитку творчої особистості.
Учні повинні:
знати теореми Вієта;
уміти
знаходити суму і добуток коренів квадратного рівняння;
знаходити корені квадратного рівняння, користуючись теоремами Вієта; складати рівняння за його коренями;
розв'язувати вправи різного рівня складності.