Тема:Призначення, можливості та класифікація систем обробки текстів. Основи
роботи з текстовим процесором.
Мета:
Ознайомити учнів з текстовими редакторами і текстовими процесорами, їх
можливостями і класифікацією. Дати опорні знання про можливості текстового
процесора Microsoft Word.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: комп’ютери.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики Лановецької ЗОШ №1 Чернію В.С.
Тема уроку: Призначення
та структура мережі Інтернет. Служби Інтернету. Всесвітня павутина. Адресація в
Інтернеті.
Мета уроку: Сформувати
в учнів поняття мережі Інтернет, основні етапи в історії розвитку мережі
Інтернет, принципи ідентифікації комп'ютерів в мережі та основні протоколи
мережі, розглянути основні послуги глобальної мережі.
Тип уроку: вивчення
нового матеріалу.
Обладнання:
комп'ютери.
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики Лановецької ЗОШ №1 Чернію В.С.
Навчальна:сформувативміння прауцювати в програмі PowerPoit, закріпити практичні навички роботи з даною програмою.
Виховна:виховувати культуру праці, інтерес до навчання, любов
до інформатики, цілеспрямованість, бережливе ставлення до шкільного майна, виховання естетичних
смаків.
Розвивальна: розвивати
технічне мислення, вміння застосовувати свої знання
на практиці, сприяти розвитку
координації рухів, розвиток творчих здібностей
Тип заняття:урок застосування знань, вмінь та навичок
Всі права на даний матеріал належать вчителю інформатики Лановецької ЗОШ №1 Чернію В.С.
1)Який об’єм кисню потрібен для спалювання метану об’ємом 5м3? Яка кількість речовини Карбон (ІV) оксиду при цьому
утвориться?
2)Внаслідок спалювання
вуглеводню масою 4,2 грами утворився Карбон (ІV) оксид масою 13,2 грам.
Відносна густина пари цієї речовини за воднем – 42. Знайдіть молекулярну
формулу речовини.
Які рослини ви вирощуєте дома? Як за ними доглядаєте?
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Сьогодні ми повинні розширити знання про кімнатні рослини, навчитися правильно
доглядати за ними.
ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.
Кімнатні – це рослини, які вирощуються в кімнатних умовах. Незалежно від їх
біологічних особливостей походження і декоративних якостей. Їх поділяються на
такі групи: