Сильні вітри, шквали та смерчі - стихійне лихо, яке виникає в будь-яку пору року. Синоптики відносять їх до надзвичайних подій із помірною швидкістю поширення, тому найчастіше вдається оголосити штормове попередження. Фактори небезпеки сильних вітрів, шквалів та смерчів - травмування, а інколи і загибель людей; руйнування інженерних споруд та систем життєзабезпечення, доріг та мостів, промислових і житлових будівель, особливо їх верхніх поверхів і дахів; перекидання телеграфних стовпів, виривання дерев та утворення завалів; знищення садів та посівів на полях.
Мета проведення КВК: - розширити й поглибити знання учнів, вчити самостійно здобувати знання; орієнтуватися в особливих умовах, швидко знаходити правильну відповідь і подавати її в дотепній формі; - розвивати здібності, активність і творче мислення учнів; - розвивати інтерес до вивчення фізики; сприяти згуртуванню учнівського колективу.
Фізична гра „Брейн-ринг” Гра проводиться між усіма учасниками, поділяється на три тури: „Розминка”, „Основний тур” , „Супер-гра”. Учасникам задають питання з усіх розділів фізики, які вони вивчали. За кожну правильну відповідь дається одна фішка. У „супер-гру” виходять ті учасники, які набрали найбільшу кількість фішок. Усі учасники „супер-гри” нагороджуються грамотами, а переможець медаллю.
Тема: Сезонні явища у житті птахів. Поведінка птахів: влаштування гнізд, шлюбна поведінка, турбота про потомство. Перельоти птахів.
Мета. Освітня. Розширити знання учнів про птахів; ознайомити із сезонними явищами у їхньому житті; розкрити особливості поведінки під час перельотів. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати птахів різних екологічних груп та рядів, розпізнавати їх у природі; уміння спостерігати і використовувати набуті знання у повсякденному житті; розвивати цікавість до фауни країни. Виховна. Виховувати бережливе ставлення до птахів дикої природи та тих, які мешкають поруч із житлом людини; сприяти екологічному вихованню і природоохоронній діяльності.Розробки уроків до теми "Птахи” (8 кл.)
Тиждень хімії в школі Однією з умов широкого ознайомлення учнів з розвитком та досягненнями хімії, реалізацією екологічної освіти є єдність класної, позакласної і позаурочної роботи. Серед перечислених форм саме позакласна робота базується на основі інтересу і самодіяльності школярів, краще сприяє розвитку їх творчих здібностей. Пропоную методичний підхід, який передбачає системність, неперервність і послідовність у позакласній роботі, а також такий що враховує вікові особливості учнів, рівень їх розумового розвитку та інтересів. В організації позакласної роботи по хімічній і природоохоронній освіті та вихованню можна виділити три етапи: навчаючий (ознайомлюючий, адаптивний), розвиваючий і творчий.
Основною метою навчання іноземної мови в середній школі є озвиток комунікативнмх здібностей учнів уміння використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур сучасного світу. Ключові принципи комунікативно-орієнтованого навчання: - в учнів стимулюються когнітивні процеси; - учні – активні учасники процесу навчання; - учнів заохочують висловлювати свої думки, виявляти свої почуття і використовувати свій досвід; - учні беруть участь у навчальному процесі, який імітує або створює реальну ситуацію;
Іноземні мови | Переглядів:2627 | Завантажень:9 | Додав:5Sasha5 | Дата:13.03.2011
The celebration of St Valentine’s Day - Good afternoon everybody! We are happy to greet you at our celebration. - There are many different festivals, such as National Saint’s day, Mothering Sunday, all Fool’s Day, Easter, Christmas and many others. - St. Valentine’s Day is very popular holiday too. St. Valentine is the patron saint of lovers, and on 14 February young men and women declare their feelings for each other. - Today we are celebrating this holiday. It is interesting to know how this holiday came into being. Now I wont to give the word to the pupils of the 10th form.
Іноземні мови | Переглядів:2858 | Завантажень:6 | Додав:5Sasha5 | Дата:13.03.2011
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів У 2010/2011 н.р., як і в попередні роки, іноземна мова буде вивчатися за декількома навчальними програмами а саме: "Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови 10-11 класи”, "Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, "Педагогічна преса” 2006р.; "Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 10-11 класи”, "Ж-л іноземні мови в навчальних закладах”, "Педагогічна преса”, 2006р.; "Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. Програми для профільного навчання. 10-11 класи.”, "Навчальна книга”, 2004р.;
Іноземні мови | Переглядів:1925 | Завантажень:2 | Додав:5Sasha5 | Дата:13.03.2011
Мета. Освітня: ознайомити учнів із сучасними уявленнями про фактори еволюції: внутрішньовидові та міжвидові; дати поняття про еволюційну гіпотезу перерваної рівноваги та гіпотезу еволюційного компромісу. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати фактори дарві-нівських часів та сучасних, уміння логічно мислити і робити висновки та узагальнення. Виховна: виховувати бережливе ставлення до природи нашої планети, яка не може захистити себе без участі людини.
Тип уроку. Комбінований. Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Тема 4. Княгиня Ольга, її реформи. Прихід Святослава до влади. Похід проти Хозарського каганату. Балканські походи.
Мета. Визначити роль княгині Ольги в державотворенні Київської Русі, вчити учнів розв’язувати проблемні ситуації. Розвивати вміння словесного творення історичних портретів, вдосконалювати навички формування загальних висновків на основі історичних фактів. Виховувати культуру спілкування, почуття патріотизму на прикладі київської княгині.
Тип уроку: інтерактивний урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: карта "Київська Русь в ІХ – ХІ ст.”, "Повість минулих літ”, підручники, посібник І.Коляди "Історія України в 6 – 7 кл.”, портрет Ольги (фрагмент фрески Софіївського собору), О.Субтельний "Історія України”, футляр із сувоєм та висловом М.Реріха.
Мета: • ознайомити учнів з діяльністю Кирило-Мефодієвського братства, визначити його програмні цілі, значення його діяльності, як першої політичної організації в Україні; охарактеризувати діяльність Т.Г.Шевченка,як суспільно-політичного діяча, та його участь у братстві; • розвивати уміння працювати з документами, аналізувати їх, порівнювати, давати власну оцінку історичним фактам; • формувати навички пошуково-дослідницької роботи; творчий потенціал, акторські здібності учнів; пізнавальні, інформаційні та життєві компетенції; • виховувати зацікавленність до вивчення минулого нашої країни, гордість за боротьбу передових людей щодо української національної ідеї.