Мета:дати поняття про натюрморт як один із жанрів образотворчого мистецтва,
його мову; учити розпізнавати форми (реалістичні, декоративні), їх специфіку,
порівнювати реалістичне і декоративне (стилізоване) зображення предметів,
локальний і зумовлений кольори, стилізувати реальні форми в декоративні;
виховувати естетичне ставлення до творів мистецтва.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання:для вчителя — репродукції
картин Ю. Піменова «Очікування», І. Хруцького «Квіти і плоди» (мал. 1), Д.
Перепилиці «Натюрморт з кавуном» (мал. 2),репродукції натюрмортів, овочі,
фрукти, предмети побуту, кращі малюнки учнів, плакати, що демонструють
перетворення на зображальній площині реальної форми предметів у декоративну
(мал. 3-6); для учнів — альбом, графітовий олівець, пензлі, фарби,
фломастери, палітра, склянка з водою, гумка.
Мета. Освітня. Ознайомити учнів із загальною характеристикою класу Плазуни;
розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої будови, які дозволили їм повністю
позбутися залежності від водного середовища, з особливостями розмноження та
розвитку і поведінки. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову і життєдіяльність
плазунів з раніше вивченими тваринами; уміння спостерігати, аналізувати та
робити висновки. Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючих організмів до
довкілля в загальному; намагатися навчити бути зосередженими і обережними у
спілкуванні із деякими плазунами.
Мета:Формувати в учнів уміння використовувати теореми
Вієта для розв'язування квадратних рівнянь
та складання рівнянь за його коренями.
Формувати
логічне мислення.
Створювати умови для розвитку творчої особистості.
Учні повинні:
знати теореми Вієта;
уміти
знаходити суму і добуток коренів квадратного рівняння;
знаходити корені квадратного рівняння, користуючись теоремами Вієта; складати рівняння за його коренями;
розв'язувати вправи різного рівня складності.